sannekegrootjans.reismee.nl

Spring is in the Air

Lieve Allemaal,

Ik ben er! Al drie dagen inmiddels.

Na drie lange vluchten en een emotioneel afscheid vanmama en de restarriveerde ik op Brisbane Airport.(Een tip; maak nooit lange vluchten met Air Berlin, dat is niet fijn. Op een gegeven moment was zelfs het water op, waardoor we de WC met appelsap en cola moesten doorspoelen)

Met mijn One-Way ticket was ik toch een beetje bang voor de immigratiedienst. Maar ik ben er zonder ook maar een vraag, maar mét een knipoog van de ‘mate' achter de balie doorheen gekomen.

En nu ben ik er dus. Het Australië waar ik al die tijd zo naar heb terugverlangd. Het voldoet weer aan alle verwachtingen. Mijn huis en kamer zijn echt geweldig. Het huis ligt in de wijk ‘West End', dit is eenbeetje een Bohemianstudentenwijk dicht bij het centrum. Heb een grote kamer met douche. Er zijn drie grote keukens, een huiskamer en een dakterras. In dit paleis woon ik samen met 22 andere studenten de komende vier maanden.

De eerste drie dagen heb ik vooral Brisbane verkend en wat standaard dingen gedaan. Morgen ga ik voor het eerst kijken bij de praktijk waar ik deze vier maanden ga werken. Tevens begint morgen de lente!

Alles gaat goed hier dus. Super bedankt voor alle belletjes, kaartjes, smsjes, mailtjes etc.

Liefs, Sanne

Voor nog meer kaartjes of belletjes:

Mijn nieuwe adres en telefoonnummer:

Westella, Room number 21,

6 Jane Street

West End QLD

Postcode 4101

Tel: 040 651 36 82

Reacties

Reacties

La-Mer

Grosjean!!!! Je bent er!! En het klinkt alsof je het naar je zin hebt, heel goed!! Je kamer ziet er top uit! Ik zie de vertrouwede versiersels (rokjes) al hangen! Spring is in the air lucky you!! Hier is winter in the air! Gedsie!
Veel succes morgen, de eerste dag op de praktijk! En geniet ervan! Kijk al uit naar je volgende verhaaltje/fotos!
Poen oet Eengeland! XXX

Charlotte

Hi San,

als je straks weer een ticket moet boeken dan maar geen air-berlin meer :). Wat iets raars dat heb ik echt nog nooit meegemaakt haha.

Je kamer ziet er in ieder geval goed uit! En Brisbane is natuurlijk ook een heel gezellige stad. Als je de 'downunder' bar tegenkomt dan denk maar even aan mij :) haha

Heel veel plezier.

x

Eefje

Klinkt goed Sanneke Grandjean!!! Geniet ervan en ik heb mezelf gelijk aangemeld voor de updates op deze site. Foto's altijd fijn!!!

LIEFS

Terrie

Leuk om foto's te zien.
Veel plezier
Terrie

Linda S

San,

Ziet er goed uit. Jij weet ook altijd weer de mooiste paleisjes te regelen ;).
Geniet van de komende tijd, het vliegt vast voorbij!

Liefde

Christa

Heej Sanne,

Ziet er allemaal goed uit zeg!
Nog bedankt voor de foto's, we hebben een mooi lijstje gevuld. Rowena zag er als een prinsesje uit afgelopen zaterdag!

Ben je al begonnen op je nieuwe stage? Ik hoop dat het je goed zal bevallen!

Veel plezier!

Groetjes Christa

Wout

Ha lieve Sanneke! Leuk om te lezen! Kamer ziet er gezellig uit. En bij jou begint de lente alweer! Niet verkeerd. Hoop dat je stage goed bevalt, ben benieuwd! Geniet, geniet, geniet! Heeeeel veel liefs, Wout

Charlotte Evers, collega van je moeder

Hé Sanneke,

Heb net je verslagje gelezen; je begrijpt dat je moeder ons het reilen en zeilen van haar dochter vertelt en ons graag op de hoogte houdt. Zo mailde ze vanmiddag de link naar jouw weblog. Hartstikke leuk hoor om dit allemaal te lezen en de foto's te bekijken. En spannend ook allemaal, zo aan de andere kant van de wereld. Geniet ervan! Groetjes, Charlotte

Dorien van den Berg

Hoi Sanne,
Geniet van je tijd in Australië!
Met groet,
Dorien

ine grootjans-kuppen

hi lieve sanneke, the spring is in the air,maar al langer dan drie dagen!!!! tijd voor een update van je site...... liefs xxx

Pegster

San!! Hoe is het schatje? Geniet van je tijd daar! Ik mis je, maar straks komt rooie je versterken aan de andere kant van de wereld. Wordt sowieso fantastisch!
Veel liefs xx

Yvonne

Ha Sanne, ben je al klaar voor het ontvangst van die rooie? Waar heb je die foto bovenaan je weblog gemaakt?! Mooi kiekje hoor!
x

Jolsnol

San!! Heb zin je weer te horen. leuk dat je eigen weblog hebt :) Kus!

Christa

heej Sanne!
Alles ok in ozzieland?
Wij hebben hier nog een salarisspecificatie van je!
Kun je mij mailen waar deze heen kan?
christa.vanharen@beweging3.nl
Dan sturen wij m even op!

Veel plezier nog en laat nog es wat van je horen, al bijna een maand ben je stil op je eigen blog..

groeten en liefs van ons allen!

Christa

PS. Bik raakt zn knikkers kwijt as vrijdag! Zielige bik!

Katja

Jij bent echt een actieve blogger zeg ! :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!