sannekegrootjans.reismee.nl

Geen nieuws is goed nieuws

Lieve iedereen,

Ten eerste, super bedankt voor alle lieve reacties. Doet me goed.

Ten tweede, het is hier fantastisch!

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven. De dag na mijn laatste blog ging ik kennismaken met mijn nieuwe stage-adres en supervisor Inmiddels loop ik al een aantal weken stage en de praktijk bevalt me erg goed. Janine, mijn begeleider weet veel en is ontzettend fijn om mee te werken. Er wordt veel tijd uit getrokken om mij het fijne van het vak te leren en hier ben ik dan ook erg happy mee ( ik kan nu eindelijk iemand fatsoenlijk 'kraken').

De patiënten die in de praktijk komen zijn veelal sportletsels en rug (trauma). In de buurt is een grote legerbasis gestationeerd en onder mijn patiënten zijn veel veteranen van onder andere de Vietnam oorlog.

De afstand van mijn huis naar mijn stage adres is nu ook te overbruggen want ik heb een auto gekocht! Het is een echte station backpackers wagon. Eerste dag dat ik ermee naar stage reed wel aangehouden door de politie, verdwaald en een lekke band gepresteerd, maar dat kan de pret niet drukken.

Buiten mijn stage vermaak ik me ook uitstekend, zie foto's (dank u mamameke, manny en mama) !!

Lieve allemaal, laat vooral jullie reactie weer achter. Ik beloof sneller een blog te schrijven ;).

Gregor en Yvonne, snap dat jullie nog steeds verliefd zijn op Australie!!

Liefs, Sanneke

Reacties

Reacties

Charlotte

Hi San,

wat een super mooie foto's! Fijn om te horen/lezen dat je het zo goed naar je zin hebt.

De tijd vliegt inderdaad voorbij... geniet vooral veel want dit is natuurlijk een geweldige ervaring.

Succes

x Lot

Ward

Ha zusje! Super om te lezen dat het goed met je gaat! Na een week Bali stuur ik je dit vanaf mijn iPad aan een bountystrand in Lombok. We zijn eigenlijk best dicht aussieland! Ff zwaaien dus! Geniet ervan en rij veilig daar!

Geniet ervan!

Dikke kus! ward

Eefje

Joehoe Sannie!! Klinkt goed, geniet er maar lekker van!! X

moeder ine

ha lieve sanneke, wat een prachtige foto's en wat sta je stralend op.....plezier en enthousiasme stralen er vanaf.
buiten jou mis nog wel een picture van je pas aangekochte car!!!
heel veel liefs, groetjes aan je maatjes in aussieland, mama

Remco

Ha Sanne,
Klinkt goed, en wat is australie toch een vervelend land om een tijdje te zitten ;) Brisbane is toch ook dichtbij de whitsundays en Fraser island?? Ook heel naar. 4e jaars fysiotherapeut die eindelijk fatsoenlijk kan manipuleren.. klinkt indrukwekkend. Menig manueeltherapeut doet daar een jaar of 4 over en dan vergeten ze nog het onderste segment te fixeren, waardoor je een soort ritssluiting open hoort gaan :) heb je al contact in Sydney gehad, of is dat lauw totdat je daarheen gaat? Veel plezier, en geniet van je trip en stage!
Groeten, Remco

Annemarie, je ex-huisgenootje

Lieve Sanne,

Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt! Ik hoorde het al van mijn mama ;-)
Je hebt ook echt prachtige foto's op je site staan! Verheug je je er al op dat je mama langskomt in december! Geniet van je tijd!
In huize Bethlehemweg gaat het goed, er is nu een nieuwe wasmachine en een nieuwe koelkast gekomen, de was stinkt nu niet meer, hahaaahh!

Veel liefs en have fun daar!
xxx
Annemarie

Paula

Hoi Sanne,

Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat met jou.
Hier gaat ook alles naar wens, alhoewel het zonder jou toch net even iets anders is.

Vanavond geeft Gaston zijn afstudeerborrel bij ons in de zaak. laat je nog wel weten hoe het is geweest.

Groetjes en heel veel XXXXXXX Paula.

Louis Grootjans

Hallo meisje,
met veel interesse jouw belevenissen gevolgd.Als "oude"man een advies: enjoy life!! Heb ik ook
gedaan.Ook de groeten van Elly.
En straks met Ine dubbelop ervan genieten.
Blijf je volgen. Ome Louis

Leann Poeth

Hello Sanne,
I hope that your mother arrived safely. Give her my love and have lots of fun togehter. Best wishes from Maastricht, Leann

Laura, Veronique en Sandra

Lieve Ine,

Ben je al gearriveerd ???;-)) Waarschijnlijk wel en denk je gewoon helemaal niet meer aan ons, wat eigenlijk het beste is.
We hopen dat jullie het enorm naar de zin hebben en dat je goed, gezond terugkomt met mooie verhalen.

Dikke zoen van ons allen!!

Laura, Veronique en Sandra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!