sannekegrootjans.reismee.nl

welkom

G'day Mates, Welkom op mijn blog.

Australie komt steeds dichterbij, 27-08 vlieg ik van Dusseldorf naar Brisbane. In Brisbane zal ik vier maanden stage lopen bij Mitchelton Physiotherapy Sport and Rehabilitation als Fysiotherapeut. Daarna rijd of vliegik door naar Sydney.

Hier ga ik meewerken aan een onderzoek bij The George Institute for International Health onder andere voor de TC fg, mijn minor International Health Studies en natuurlijk voor mezelf, als beginnend fysiotherapeut/bewegingswetenschapper.

Hoewel ik als echte struisvogel dingen nog wel eens kan uitstellen, zijn mijn voorbereidingen voor Australie bijna helemaal rond. Verzekeringen, beursaanvraag, ticket en visa, beugel eruit ,het is allemaal in the pocket.

Mama heeft inmiddels ook al geboekt, nu de rest van jullie nog!

Ik kan niet wachten om te gaan! Al ga ik de meeste van jullie wel ontzettend missen...

Reacties

Reacties

Ward

We gaan je wel missen hoor! struisvogel!

moeder ine

ik ook natuurlijk, maar ik kom je snel opzoeken..... liefs

Charlotte

ohhh ik gun het je zo dat je een super geweldige tijd gaat krijgen. Heel veel succes met alles. Helaas zit een bezoekje er niet in :( maar ik ga volop genieten van al je verhalen en foto's!

Heel veel succes met alles.

X Lot

Manny en Marie-José

Sanne we wensen jou een heel fijn en leerzaam jaar toe. We kijken nu al uit naar de foto's.We vinden het heel apart om mee te reizen. Dikke kus.

Odile

Hey Sanneke! Heb je gegevens al gekregen van Manny en MJ. Wens je alvast een goede reis en een supertijd in Australie, zal je zeker gaan volgen. Veel succes met je studie. Liefs, Odile

Gregor

Heel veel succes Down-under en natuurlijk veel plezier !!
(Wij zijn er 11 jaar geleden geweest en missen Australië nog steeds).
Wèl terugkomen hè...........

Annemie en Ton

Lievste Sanne en Ine,
nog een prettige kerst en een gezond 2011.
We horen dat jullie je goed vermaken,alleen het weer werkt niet mee.
Maar het is beter dan bij ons want hier is het koud en er ligt veel sneeuw.
Eerte kerstdag zijn we bij Ellen en Ward geweest en het was bere gezellig.We hebben grote wandeling door de sneeuw gemaakt en daarna heeft Ward lekker gekookt voor ons het was echt heerlijk.
Lieve Ine en Sanne zorg voor een goede roetsch in het nieuwejaar en heel veel gezondheid in 2011.
Groetjes en liefs Annemie en Ton.

Melanie

Hoi Sanneke,

Ik zocht via google op 'stage fysiotherapie australië' en toen kwam ik op jouw site terecht. Ik studeer ook fysiotherapie en zou ook heel graag stage willen lopen in Australië.

Nou heb ik van school gehoord dat dit erg lastig is, maar dat ik maar eens op internet moest gaan rond snuffelen.

Nieuwsgierig als ik ben heb ik een paar stukjes van je verhalen gelezen, en het klinkt echt fantastisch hoe het daar is.

Ik zou je graag wat dingen willen vragen per mail (als je die leest/gebruikt) over je stage, je stage-adres en alles er om heen. Als je daar tenminste zin en tijd voor hebt.

Als je wilt, kan je mailen naar melaniedeij@gmail.com
Ik zou het erg leuk vinden om iets te ontvangen, je zou me er ontzettend mee helpen in mijn zoektocht naar een geschikt stage-adres!

P.s. Ik wist niet zo goed hoe ik contact met je op kon nemen, vandaar dit berichtje in je gastenboek..

Groetjes, Melanie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!